Malzemeler
Koyu renkli kısım için;
  • 400 g bisküvi
  • 2 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1/2 çay bardağı sıvı yağ
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • 80 g bitter çikolata
Açık renkli kısım için;
  • 400 g bisküvi
  • 2 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1/2 çay bardağı sıvı yağ
  • 2 yemek kaşığı nişasta
  • 1 tatlı kaşığı granül kahve
Hazırlanışı
Ben bu pasta için borcamın dikdörtgen kek kalıbını kullandım ve işe kalıbı streç filmle kaplamakla başladım.
İlk olarak çikolatalı kısmı hazırladım. Bisküvi dışındaki tüm malzemeyi karıştırarak pişirdim. Biraz sıcağı geçince içine kırılmış bisküvileri ilave edip kek kalıbına eğik bir şekilde yerleştirdim. Soğuması için buzdolabına koydum.
Açık renkli kısmı da aynı şekilde bisküviler hariç tüm malzemeyi tencereye koyarak pişiriyoruz. Sıcaklığı biraz geçince kırılmış bisküvileri içine ekliyoruz.Kalıbın kalan kısmına yerleştiriyoruz.
3_4 saat buzdolabında soğuttuktan sonra servis yapabiliriz.
Afiyet olsun…