Pazartesi, Kasım 14

Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım

Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım izleiHırvatistan Türkiye Canlı Anlatım seyret,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım radyo,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım izle,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım bak,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım atv izle Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım ,Hırvatistan Türkiye Maçı Hangi Kanalda (atv canlı)

Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım izleiHırvatistan Türkiye Canlı Anlatım seyret,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım radyo,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım izle,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım bak,Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım atv izle Hırvatistan Türkiye Canlı Anlatım
A Milli Futbol Takımımız, 2012 Avrupa Futbol Şampiyonası play-off turu rövanş maçında Hırvatistan'la karşılaşıyor...

Tüm Türkiye, Cuma günü rakibine 3-0 mağlup olan Ay-yıldızlılar'dan, ilk maçtaki dezavantajlı skora karşın bir mucize bekliyor. Türk futbolunun belki de son yıllardaki en önemli maçlarından biri olan Hırvatistan - Türkiye karşılaşması, yarın akşam saat 21:05'ten itibaren Atv ekranlarından canlı olarak yayınlanacak.
Bu müthiş maçın maç öncesi ve sonrasındaki tüm ayrıntıları, canlı anlatımı ise haber 01.com'da olacak
fotomaç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder