Perşembe, Ağustos 11

Arda Turan "Artık Galatasaray taraftarıyım"


"Artık Galatasaray taraftarıyım"
 
Galatasaray'dan Atletico Madrid'e transfer olan Arda Turan, İspanya'ya gitmeden önce basın toplantısı düzenledi

"12 yaşından beri Galatasaray kulübünde olduğunu söylereyek sözlerine başlayan Arda Turan, "Orası benim yuvam gibi. 24 yaşındayım. Hayatımın yarısını orada geçirdim. Oradaki herkese teşekkür ediyorum. Orada bana ağabey, kardeş gibi davrandılar. Çalıştığım herkese Adnan Polat' a, transfere izin veren Ünal Aysal'a ve 
 
"GALATASARAY'I DESTEKLEYECEĞİM"
"Galatasaray'ın evladı ve Türk olarak gittiğini söyleyen Arda Turan, "Orada Türkiye'yi en iyi şekilde temsil edeceğim. Her zaman bizim için asıl olan Galatasaray'dır. Ben de bu takımda oynamadan önce Galatasaray taraftarıydım. Atletico Madrid'e gidiyorum. Yeniden onların yanına döndüm. İspanya'da da en iyi şekilde Galatasaray'ı destekleyeceğim" şeklinde konuştu. 

Gitme kararını da değerlendiren Arda Turan, "Fatih Terim İtalya'ya giderken onun da bu ülkeyi temsil etmesi için doğru zamandı. Terim'in yeri Galatasaray'da hiç bir zaman dolmadı. Arda'nın yerinin kolaylıkla dolacağını düşünüyorum. Arda sadece bir futbolcudur, Fatih Terim ise bir hocadan fazlasıdır. Beni en iyi anlayacak odur. Dualarım önce takımım sonra hocamladır" ifadesini kullandı.

Galatasaray söz konusu olduğu zaman hep fedakarlık yaptığını dile getiren Arda Turan, "Bugüne kadar hep düşünüyordum ama Fatih Hoca geldikten sonra tekrar oturup düşündüm. Ailemle kız arkadaşımla oturup konuştum. Kararımın arkasında yer aldılar. Galatasaray yönetimi de Ünal Aysal ve Ali Dürüst başta olmak üzere buna saygı duydular. Onlara teşekkür ediyorum" dedi. özellikle Ali Dürüst'e teşekkür ediyorum" dedi
 
 
Kaynak.HT SPOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder